sâmbătă, 8 decembrie 2012

Care e cel mai bun caracter in Metin2?

In Metin2 exista 4 tipuri de caractere din care poti alege. Se poate insa, ca la un moment dat sa te intrebi: care dintre ele e cel mai bun, mai puternic?
Raspunsul e pe atat de simplu pe cat de complicata pare intrebarea. Toate caracterele sunt la fel de puternice!
De ce zic asta? In primul rand, creatorii jocului au intentionat sa faca asta, fiecare caracter avand skilluri mai slabe, mai puternice, mai folositoare sau nefolositoare. Multi zic ca samanul e cea mai slaba clasa, tocmai de aceea exista putine persoane care aleg acest caracter, insa, aceasta afirmatie nu e deloc adevarata! Samanul e la fel de puternic ca celelalte caractere.
Poate va intrebati, daca toate caracterele sunt la fel de puternice, atunci de ce exista invingatori si invinsi  cand vine vorba de PvP? Ceea ce face cu adevarat diferenta sunt itemele, strategia de lupta si chiar norocul.
Bonusurile de pe iteme sunt foarte importante in duel. De exemplu un scut cu ''imun la necunostinta'' poate face diferenta intr-o lupta. Strategia de atac are si ea un rol apreciabil, de exemplu trebuie sa lansezi skillurile intr-un anumit fel, daca ai raza mare de atac a vrajilor sa te invarti si sa te feresti de atacurile inamicului, etc. Norocul este o alta caracteristica deosebita care te poate ajuta in astfel de situatii. De exemplu, daca reusesti otravesti inamicul, daca nu reuseste sa te nimereasca cu magiile si asa mai departe.
Atentie! Daca un caracter creste mai greu decat altul nu inseamna ca e mai slab.
Concluzia ar fi ca fiecare caracter este aproximativ egal cu celelalte, tocmai de aceea ar trebui sa alegi mereu ce iti place si cu ce te descurci mai bine.

14 comentarii:

  1. ma ajutat ff mult aceasta ora

    RăspundețiȘtergere
  2. E adevarat ca si ninja sunt puternici care au magia cu arcul si are damage mult cand faci duel sau bagi bonusuri.Si de lvl daca ai mai mare invinge ala celalt. Cautati pe YouTube un arcas ninja de lvl 37 care ii rup la duel pe toti playeri cu lvl mai mare

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte folositor:D mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Intradevar, arcasii sunt si ei foarte buni in PvP. Jucatorul respectiv probabil si-a facut iteme bune + ca si-a marit nivelul magiilor cu carti, avand in vedere ca aceste carti la ninja arcas sunt printre cele mai ieftine.
    ----
    Sunt fericit sa aud ca te-a ajutat ghidul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut, frumos acest ajutor...eu o sa ma reapuc de metin2ro pe un ninja pe lame, deoarece am avut unul de nivel 44, pe atunci nu prea stiam eu metin..asa cat de cat...statusul nu era tocmai bun...dar aveam iteme+9 full 1,5k pv abanosi+9,bratara argint..etc..Si toate astea fara un farmer...pur si simplu am avut pasiune pt. joc, nu ca toti de acum informati tot ce trebuie despre bns, status, vraji...si tot se plang...cu farmeri...eu fara farmer doar ninja-ul meu:) am reusit aceste itm..

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari! Pasiunea te poate ajuta foarte mult daca vrei sa avanzesi intr-un joc, intradevar!

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. ba nu e bun cel mai buna e fata razboinica

      Ștergere
    2. Salut,
      Eu v-am spus parerea mea, dvs. aveti dreptul sa credeti ce doriti.

      Ștergere
  8. mie nu mi si pare asa am bonusuri pe fiecare dintre caracterre si cred ca stiiti ca fata e mai buna ca baiatul in lupta sau duel la avnt etc...Adica un razboinic se lupta cu o razboinica si normal fata castiga ca baiatul nu da asa repede si ii este mila sa dea intro fata ca este slaba dar nu e asa a dat odata cnv in mn si apoi a 2 magie ma lasat e mn si la rupt.Tineti minte fata mai tare ca baiatul nu uitati asta dar am 2 caractere de razboinic si pe razboinica nu am asa de bune iteme dar pe razboinic sunt cel mai bun bat si chiar modati le dau o licuare si apoi din 2 Skiluri si aoi fug ca stiu ca ma bate sa inca o lectie.Daca vedeti pe unu pe sv care bate pe toti ii spuneti sa faceti un test si dati voi rimi si dati toate magiile si apoi fugiti si cel invins se face de rasss // sa stiti sa nu downloadati nici odata Metin2 Hammer este o bomba cu virusi cel mai bun si fara virusi esti Metin2Stell ;);););) Sper ca tiam fost de autor :):):):):)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,
      Caracterele, indiferent daca sunt masculine sau feminine, sunt egale in lupta. Diferenta se face din bonusuri, magii, noroc, etc. Caracterul feminin nu castiga din acele motive, probabil avea iteme mai bune si de asta a castigat.
      Bafta la joc!

      Ștergere
  9. Foarte buna ora de metin ma ajutat foarte mult

    RăspundețiȘtergere